Thursday, May 1, 2008

TERJUMPA FOTO DENGAN SULTAN

Belek-membelek foto lama dalam handphone pagi ini terpandang saya dengan satu foto. Foto saya berbual dengan DYMM Sultan Selangor.

Sultan Idris Shah simple dan berjiwa rakyat. Saya diperkenalkan kepada baginda oleh sahabat saya yang juga ADC Sultan, Komander Ramly. Ketika berkenalan dengan baginda, Sultan Selangor seperti rakyat biasa sahaja dan membalas perkenalan dengan memperkenalkan anak baginda, DYTM Raja Muda Selangor.

"Ini anak saya," titah Sultan sambil memperkenalkan Raja Muda kepada saya. Lalu saya berjabat tangan dengan Raja Muda yang memang masih muda.

2 comments:

Anonymous said...

salam.

hebat ! gambar dengan Sultan, respek saudara dan juga sultan..Sultan tak pakai kata anti nama "beta", sebaliknya "saya".. sungguh kagum..

LEKLOOK said...

Itulah hakikatnya peribadi seorang Sultan.