Thursday, August 23, 2007

REUNION REGULAR 21 ON

Assalamualaikum Sdr Lokman,

Maaf lama saya tak layari laman blog sdr ni. Sebenarnya saya tak sihat & dalam medication. Ni baru lega sikit.

Kita nak organise reunion ni pun tak tau macamana. Tempat dah okay cuma saya nak organise catering je. Setakat ni saya tak tau berapa ramai yg nak dtg. Kalau tak ada sambutan kita minum kat kedai mamak je la. Anyway saya harap tuan/puan dapat sahkan kehadiran.Sekian, terima kasih.

August 21, 2007 12:01 AM


Itu komen Mejar (B) Fauzi Abdullah salah seorang penganjur reunion Regular 21. Tetapi setahu saya ramai skot yang sudah tahu mengenai penganjuran majlis pada 2 September itu. Mungkin kita kena 're-confirm' melalui telefon kerana tidak semua daripada kita yang senang untuk membuka email.

Semalam Kol Fadzelette ada memberitahu majlis di Mess Pegawai Jurutera Pakar (dekat Tugu negara) itu 'on' dan dia telah meminta PAnya menghubungi skot-skot dalam ATM. Manakala Kol Masranipun begitu agresif mewar-warkan majlis itu.

InsyaAllah kita dapat bertemu di majlis reunion itu.

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum Tuan-Tuan. 2day 29 Ogos 2007, Mej (B) Fauzi call saya pada +/- jam 3 ptg. Dia mengesahkan TAK dapat hadir pada 2 Sept 2007 atas sebab masalah kekeluargaan. Minta kita organize macam "happy hour", dan mohon mess collect RM20.00 each only utk adakan sikit kacang-kacang, minum-minum dan tip utk barman. Janji kita berjumpa. Dia kan berhubung dengan Mess untuk buka bar pada hari tu. Puan Rokiah & Tuan Jalal nak bawa kek. So, kalau tuan-tuan yang datang sudi bawa sikit buah tangan...Ada bawa mee goreng ke, kuih karipap ke, agar-agar ke, nasik & lauk dari cook house ke... pun boleh!..... boleh meriah jugak apa! Mission >>>> REUNION.

Cadangan mula jam 2 pm.