Tuesday, August 7, 2007

KOL REZIL KAHWINKAN ANAK


PRA PERJUMPAAN REGULAR 21

Skot Regular 21, Kol Rezil (Risik) akan menerima menantu bulan ini. Tengahari tadi beliau menghubungi saya untuk mewakilkan saya menjemput skot-skot Regular 21 di seluruh negara datang pada majlis perkahwinan anaknya seperti berikut;

Tarikh : 19 Ogos, 2007

Masa : 1100 - 1600 hrs

Alamat : No 29, Jalan CP 1, Taman Cheng Perdana, 75250 Melaka.

Selain majlis perkahwinan, Kol Rezil mahu majlis itu sebagai pra-perjumpaan skot sebelum 'reunion' pada 2 September ini di Mes Pegawai Jurutera Pakar (dekat Tugu Negara).

Antara yang mengesahkan akan hadir di Taman Cheng Perdana, Kolonel Ismet, Kolonel Ridzuan, Lt Kol Md Din dan ramai lagi.

1 comment:

fauziabd said...

Assalamualaikum Sdr Lokman,
Maaf lama saya tak layari laman blog sdr ni. Sebenarnya saya tak sihat & dalam medication. Ni baru lega sikit.Kita nak organise reunion ni pun tak tau macamana. Tempat dah okay cuma saya nak organise catering je. Setakat ni saya tak tau berapa ramai yg nak dtg. Kalau tak ada sambutan kita minum kat kedai mamak je la. Anyway saya harap tuan/puan dapat sahkan kehadiran.
Sekian, terima kasih.