Tuesday, June 26, 2007

MEJAR FAUZI INGATKAN SKOT

Mej (B) Fauzi bekas pegawai di Kor Jurutera Diraja amat merindui rakan-rakan skot, begitu juga diri saya. Diperturunkan antara komen beliau.

Assalamualaikum Sdr Lokman,Saya seronok juga bila tengok blog yang sdr tuliskan ni. Sekurang-kurangnya dapat juga mengetahui perkembangan sdr. Tetapi bila buka cerita regular21, tak ada response daripada kekawan kita.

Agaknya mereka dah lupa kat kita kut? Harap-harap sebaliknya la ya! Saya sekarang ni banyak masa diutara kadang2 kat Penang dan kadang2 kat Perlis. Biz agak slow masa ni, tu yang tak dapat nek ke KL. Walaubagaimanapun saya akan meneruskan perjuangan ini...Insyaallah mungkin satu hari nanti Allah SWT akan memberikan razeki kepada kita. Sekian, terima kasih.Mej(B) Mohd Fauzi Abdullah (3001679)

Komen balasan saya dalam tajuk "Surat Untuk Regular 21"

No comments: