Sunday, October 11, 2009

RUMAH TERBUKA MENTERI PERTAHANAN

Jebek - antara artis yang hadir.

David Teoh - kat sini pun nak jadi Pengarah Filem. Kan ko Penerbit Filem. Dah kaya hasil kreativiti dan talent orang Melayu.

Papa Rock turut hadir mengisi halwa telinga.

Datin Seri Tiara - hey kat sinipun nak berlakon jugak ke?

Antara tetamu di sudut ahli keluarga.

Lisa : Hey...! lama tak jumpa. Salam-salam. Nadia : Ala...Kak Lisa dah glamour. Lisa : Tak la.....


Bersama isteri tercinta.

4 comments:

Komander Ramli said...

aku terlupa....kengkawan pun dah tak ingatkan...

leklook said...

Komander Ramli,
Sebagai insan yang rapat dengan MP, kadang-kadang saya juga terlepas untuk diberitahu mengenai banyak hal atau majlis berkaitan dengan beliau.

Saya sangat berterima kasih kepada Sdr kerana memberitahu saya mengenai sambutan terhadap MP di bangunan UMNO di Simpang Empat beberapa bulan lalu.

Tanpa maklumat sdr saya mungkin terlepas majlis itu. Seorang abang saya juga marah kerana terlepas majlis itu.

Open house inipun tiada jemputan secara rasmi diperolehi dan dapat tahu daripada 'cakap dengar'.

Maaf kerana tidak sempat memberitahu semua kengkawan termasuk sdr mengenai open house itu, kerana mereka rupanya lebih dahulu tahu daripada saya.

leklook said...

Jangan merajuk. Kalau nak merajuk saya sepatutnya lebih dahulu lagi merajuk.

Tapi itulah hakikat bila gula dihurungi semut. Saya hanya akan menghampiri gula bila manisnya telah diragut oleh semut-semut itu.

Seperti pernah berlaku kepada 'gula' itu ketika ditahan ISA dulu.

Percayalah, sekarangpun saya masih bekerja di sudut kecil di belakang papan prop walaupun sudah ramai semut menghurunginya.

Komander Ramli said...

Aku tidak pernah merajuk...kita harus sedar fitrah alam dan kehidupan..
Bekerja dengan ikhlas walaupun dari sudut yang amat kecil kerana berkemungkinan kehancuran itu datang nya dari sudut yang kecil itu lah dan sama sekali tidak disangka sangka..ketika itulah penjaga sudut kecil memainkan peranan mempertahankan kerana ia telah biasa dengan "sudut kecil" tanpa glamor