Sunday, February 6, 2011

TBS - KEMUDAHAN KELAS PERTAMA, PERKHIDMATAN KELAS KETIGA

Anak nak naik bas ke Melaka diarah ke Terminal Bersepadu Selatan di Bdr Tasik Selatan. Sampai kat kaunter diarah ke Terminal Bkt Jalil. Sampai di Bkt Jalil diarah pula ke Bdr Tasik Selatan. Ni apa benda ni? Masa be lepas jam 6ptg, jam 7ptg tak setle. Siapa tak GERAM....ni ada lagi cite...
3 hours ago via Mobile Web · ·


    • Whoda Saffie Cuba bawak cite en lok,huhu...
      2 hours ago ·
    • Lokman Hamidi Bukan bawak cite TAPI ce cite, ce cite!
      2 hours ago · · 1 personLoading...
    • Amir Shafi Keuarkan dal am berita kang. LPKP patut bertangung jawab.
      2 hours ago ·
    • Whoda Saffie Hahahah..en lok pn ckp cenggitu..mmg nk tulis td,tp takot en lok x pahe,heheh :p
      2 hours ago ·
    • Jhar Karmina Masuk ke aduan rakyat bro...masalah dorg penumpang jadi mangsa..kalau tidak lesen bagi pada kita..
      2 hours ago ·
    • Baha Azuwan salam tuan haji, apa yang berlaku ini antara kelemahan pihak berkuasa, sepatunya bila TBS di buka tutup saja bukit jalil, tak pelu terlalu melayan kerenah pengusaha bas yang hanya memikirkan keuntungan piribadi...
      about an hour ago ·
    • Lokman Hamidi Dear semua, ko org tau, aku mengamuk habis semua org kat terminal tadi pandang kat aku. Aku terpaksa rush dari hospital pasal benda ni. Silap haribulan saya kena hantar ke Melaka malam ni.
      about an hour ago ·
    • Lokman Hamidi Aih2, anak aku dpt pula naik bas kat TBS tu jam 7:15. Yg sakit hati anak aku pulak kena marah dek driver bas pasal naik lambat.. Ce bayangkan....kalau tak mengamuk, tak tau lah...
      about an hour ago ·
    • Mazlan Sabli SPAD nak kena SEPAK ...baru tahu
      59 minutes ago ·
    • Raja Ahmad Ikram Saya hntr sndri ank sya ke Melaka tghari tdi. Mmg keta bnyk on the road, baik ke selatan mahupun ke KL. Balik tu, I guna jalan coastal, trsangku juga dlm jam dri lps Lukut hinggalah ke Sepang. Dekat 3 jam sangkut. Tpi, saya rasa lbih selesa dri kna tendang ke kiri kanan dan disalahkan krna lambat pulak.
      44 minutes ago ·
    • Lokman Hamidi RAI, saya tak dpt hantar sbb nak hantar dua lagi anak ke asrama lain. Tiket dah lama beli. So far ok. Tapi hari ini kalut pulak manager kat kaunter tiket tu. jarak dari umah 15 min jer, tapi kita org dah bergerak satu jam lebih awal.
      32 minutes ago ·
    • Lokman Hamidi Datuk Mazlan, memang patut kena SEPAK dan Sepak.
      32 minutes ago ·
    • Lokman Hamidi Tan Sri Syed Hamid Albar kena jenguk2 kat TBS tu, baru SPAD dpt berfungsi.
      27 minutes ago ·
    • Mazlan Sabli Hj, Tan Sri bukan kena jenguk je...kena duduk kat terminal to watch the daily operation baru tahu hick-ups. Ini dok main jengok je,..kita semua jadi mangsa..
      23 minutes ago ·
    • Lokman Hamidi Datuk Nazmi pun kena duduk kat kaunter tu dan tgk pak guard yg pakai uniform polis tu bekerja kat TBS. Jgn harap uniform cantik tapi service kalah dgn terminal di negara Afrika.
      15 minutes ago ·

No comments: