Thursday, January 28, 2010

SURAT RAKYAT

Hanya orang yang tidak sihat akal fikirannya meletakkan kepala babi hutan dan wang sebanyak RM35 ditaburkan sekelilingnya dibeberapa buah Masjid yang sudah tentu Umat Islam dan juga umat lain merasa kecewa dan sedih perbuatan terkutuk itu dan diharapkan pelakunya diberkas secepat mungkin serta dikenakan hukuman seberat-beratnya.

Saya syorkan pelaku ini dicampakkan sahaja dalam kawasan penternak buaya atau taman buaya diAir Keroh, Melaka.

Jika diteliti secara mendalam berkemungkinan ianya dilakukan olih mereka yang kaki ekor dimana selalunya bomoh ilmu hitam yang menggunakan kaedah Jin atau berpandukan arahan Syaitan ini mahukan sesuatu sebagai balasan jika inginkan nombor ekor tertentu sebagai syarat.

Ini selalu berlaku untuk menyirikkan manusia dimana bomoh-bomoh yang mengamalkan ilmu hitam akan meminta kaki-kaki ekor itu melakukan sesuatu kejahatan melampau sebagai balasan untuk mendapatkan imbuhan mereka.

Apabila ada kepala babi dan ada pula wang tertentu disekeling kepala babi besar berkemungkinan itu adalah mainan Syaitan yang diajarkan kepada manusia melalui perantara Bomoh-Bomoh yang mengamalkan ilmu hitam.

Pada saya orang bukan Islam pun tidak akan tergamak melakukan perkara terkutuk saperti ini lebih-lebih lagi ditempat-tempat ibadah kerana selalunya mereka ini menghurmati agama dan tidak kira agama apa sekali pun.

Sudah sampai masanya setiap Masjid dan tempat-tempat ibadat yang lain dilengkapkan CCTV serta memerlukan pengawal tetap disetiap tempat ibadah itu terutama sekali disebelah malam kerana selain ianya bolih mengawasi dan dalam masa yang sama mudah untuk musafir menunaikan ibadah disebelah malam diMasjid-Masjid yang kadangkala dikuncikan pagarnya selepas waktu Isyak.
SYED ABDULLAH SYED OSMAN JAMALULLAIL
SEREMBAN

saya,
SYED ABDULLAH BIN SYED OSMAN,
IC:501224-08-6049
berlamat no:7,Tmn. zaiton indah,70400 ampangan Seremban ingin memberikan pendapat. Sekian terima kasih.
Tel:0162443539

No comments: