Sunday, October 16, 2011

KARNIVAL MESRA RIANG RIUH SKPBP(2)





Foto : Group Photo selepas ucapan penutup.

Foto : Upin dan Ipin bersama AJK PIBG, Nadeson, Ros Azlina dan Halim.


Foto : Ucapan penutup oleh YDP.
Sebagai Pengerusi Program dan YDP PIBG Sekolah Kebangsaan Pusat Bandar Puchong (2) saya amat berbesar hati dan teruja dengan komitmen yang diberikan oleh semua AJK PIBG dan guru-guru sehingga program berkenaan terlaksana dengan jayanya.

Ucapan terima kasih juga kepada Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi kerana sudi merasmikan program tiga serangkai; Karnival Mesra Riang Riuh, Juara Rakyat dan Pelancaran Pendaftaran Keanggotaan Askar Wataniah Kompeni Puchong.

Terima kasih juga kepada Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Seri Serdang, Dato Dr Mohd Satim Diman kerana mencetuskan idea pengabungan program berkenaan dan sokongan yang kuat sehingga berjaya dilaksanakan.

Inilah julung-julung kalinya PIBG sekolah berkenaan melaksanakan program besar itu. Kejayaan itu adalah kerana semangat kebersamaan oleh semua pihak termasuk guru besar Cikgu Habsah Mutalib, Naib YDP Haji Hisham Mohammad, GPK Cikgu Roslee, Cikgu Lan (Mohd Azlan Goh Mohamed Yusoff) dan semua yang terlibat yang tidak dapat saya senaraikan satu persatu termasuk pemimpin setempat Haji Shariffudin serta orang perseorangan dari pejabat ADUN Seri Serdang dan UMNO Bahagian Puchong..

Liputan media juga meluas dengan adanya orang kuat editorial dari Bernama, Hafizah Kamaruddin yang juga sebagai AJK PIBG. Terima kasih Lawrence Tan, Gilbert Lee, Nadeson Pillai, Ros Azlina Ab Aziz, Abdul Halim Osop dan Timothy Choe (pakar IT).

Terima kepada setiausaha PIBG cikgu Rosnani Ismail dan guru-guru AJK PIBG dan seluruh guru-guru SKPBP(2) dan warga sekolah.

Saya tabik anda semua!

No comments: